lördag 7 maj 2011

Resultat!

Mysig och rolig jaktstig var det idag! Jag sköt inge bra alls men det var jag ju förberedd på. Fick en tredjeplacering i damklassen trots det, tror det var fler tjejjer än jag som var lite ringrostiga ;-)
Danne sköt jättebra (spöade mamma) och fick delad förstaplats i juniorklassen men efter "skilje" så slutade han som tvåa. Grattis Danne! Magnus sköt som vanligt bäst av oss tre och blev som vanligt ändå utan pris. Lite större motstånd i öppen klass som han är med i. Vi blev flera stycken som hade sällskap i dag och det var riktigt kul! Roligast var att Anki följde med oss också. Känns som det blir fler jaktstigar i år för henne än förra sommaren ;-)
Så nu är årets första stig avklarad. Två veckor till nästa och då blir det på vår "hemmaplan" - Indal!



Stolt andrapristagare!
(Tredjeplatsen på pallen är tom för han hade åkt hem)

"-Hmmm, jag sköt ju bättre än båda två... Varför får inte jag nå´t pris?"

Inga kommentarer: