tisdag 10 maj 2011

Hemma igen ;-)

Ett jäkla kuskande fram o tillbaks idag men det är det väl värt när det är skojsiga saker som lockar ;-) I kväll var det Ella som lockade igen och den här gången gick det mycket bättre än sist, puh! Blir ju förtvivlad när det plötsligt går tio steg tillbaks när man äntligen tycker det gått lite framåt. Blir nog en till sväng i morgon kväll igen med målet att det ska gå ytterligare lite bättre ;-)
I morgon är det min sista dag som IM på jobbet, känns konstigt... Torsdag och fredag ska jag ägna mig åt avslut, eller typ avveckling av mig själv på Helpdesk. Ser jättemycket fram emot nytt jobb på måndag men det är väldigt konstiga känslor. Absolut inte så jag ångrar mig, är 200% säker på att jag gör rätt men svårt ändå. Antagligen för att jag tycker så vansinnigt mycket om mina arbetskompisar på Helpdesk Sundsvall. Vi är inte stor grupp och i denna lilla grupp så är inte någon av oss lik nån annan. Totalt olika men härliga människor som fungerar så bra tillsammans, kanske just därför ;-) Skönt är det att ha dem kvar i närheten! Ett litet tillägg till detta... Har arbetat nära och känner de flesta i min nya grupp och det finns inga tvivel alls att jag kommer trivas med dem också!

Kram & Go´natt!!!

Inga kommentarer: