onsdag 4 maj 2011

En sabla huvudvärk...

...hade jag igår eftermiddag. Inte migrän, bara så ont i skallen och frös. Samma sak var det i söndags... Säkert nåt skit som vanligt som inte bryter ut, bara irriterar. Gulliga Fanny fixade i alla fall maten när vi kom hem så "gamla mamman" fick vila en stund. Inte så lätt i och för sig att vila med en pigg liten valp som har kommit på att han kan hoppa upp i sängen. I sängen finns det dessutom för honom tydligen bara en väg att gå - över ansiktet, suck! Lite vila fick jag i alla fall och när vi sen ätit också så mådde jag faktiskt bättre.
Snopet blev det senare på kvällen när Fanny skulle rida... Hon har fått mina lektioner som var kvar och dem skulle rida igen dem på tisdagkvällar. Igår var det den sista av dessa lektioner men tror ni hon stod med på nån lista?? Nää, bara och vända och åka hem igen, typiskt! Säkert bara ett misstag men jag förstår ju Fanny att hon blev besviken. Mailade dem direkt när vi kom hem så det löser sig säkert så hon får rida igen den annan dag ;-)

Det var dagens morgon-bloggningen det! Nu dags att blåsa håret och göra sig klar för avfärd mot ny dag på Försäkringskassans IT-Avdelning ;-)

Inga kommentarer: