onsdag 18 maj 2011

Det är nog mitt fel...

... att solen försvann! Solen lyste så fint hela vägen hem så när jag väl var hemma så studsade jag ut ur bilen, sprang in och klädde av mig till linne för det var verkligen jättevarmt ute. Kastade ner mig i solstolen och vad händer...?? Jo, plötsligt är hela himlen full av moln och solen försvann. Jaha, då var det bara att gå in och fixa mat istället ;-) Men det var en skön kväll ändå. Tog en liten tur i "vår skog" här hemma med Tage och Folke. Tage badade i varenda pöl han kunde hitta, vissa större än andra, Folke går inte i frivilligt ;-)
Sista veckan har det hänt otroligt mycket med Folkes kropp. Han har blivit så mycket smidigare och stadigare men framförallt större. Han växer som bara den just nu. Alla kroppsdelar i olika takt förstås men det går fort. Ska väga honom igen i morgon, kommer rapport när det är gjort. Han vägde 13 kilo i fredags... Gissar på 14,5 kg och Magnus på 14. Vi får se vem som är närmast i morgon ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Undrade också varför solen försvann men då vet jag !!