tisdag 24 maj 2011

Nu är hon hemma...

... vår nya Dacia Logan. Var helt övertygad att ska jag någon gång krocka så kommer det hända just precis idag på väg hem med ny bil. Oroade mig helt i onödan som vanligt för det är klart att det gick bra ;-) Kul är det, pirrigt och lite annorlunda eftersom jag jämför med Volvon. Nu saknas det bara galler och grind så hundarna kan åka med. Hoppas det kan lösa sig redan denna vecka för nu vill jag inte köra nån annan bil!
Trött är jag nu och ska sova men vill ju visa vår lilla pärla först ;-)

Sov gott på er för det ska jag göra!!!


7 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh grattis !! Eller som Gert säger - Äntligen!!

Ingela Rosenholm sa...

Haha, precis så känns det!!!!

Kattis sa...

Kul, jag såg att den stod på parkeringen när jag gick ut från jobbet men hann aldrig gå fram och titta närmare eftersom Micke redan kört fram vår bil. Visst är det häftigt att för första gången i livet ha en sprojlans ny bil! Nu har det blivit så att Micke och jag tävlar om vem som kan köra mest ekonomiskt när vi kör från stugan.

Maud sa...

Mamma o Svärmor säger Grattis till er nya bil, det måste vara en dröm för er att äntligen få köra en nying, kör försiktigt.

Ingela Rosenholm sa...

Jaa, Kattis och Svärmor Maude det är sååå häftigt att äntligen ha en alldeles ny bil som ingen annan haft. Skön att köra, fin är den och luktar vansinningt gott ;-)

Anonym sa...

Vilken snygg bil! Min är ju en 04 så inte så ny längre. Vilken känsla att ha en spritt ny - det har jag aldrig haft. Skulle vara skiträdd att nån slår upp dörren på parkeringen. Stå långt ifrån alla andra! /Mamma Mona

Ingela Rosenholm sa...

Ja, det är en jäkla känsla! Vore ju surt om nån repade den....