torsdag 26 maj 2011

Lite sorg och annat!

Vi börjar med dagens sorg... Fågelbebisarna i ST-holken är döda - alla åtta! Ofattbart är det för igår kväll såg de ju jättepigga ut. Vad som hänt vet jag inte och ST har inte skrivit något om det heller. Vansinnigt sorgligt är det i alla fall :-(

Kan informera att nya bilen är fortfarande inte krockad, puh! Tänkte fortsätta undvika det i fortsättningen också (peppar, peppar). I övrigt känner jag mig rätt snurrig i huvudet av alla nya saker jag ska lära mig på jobbet. Härom kvällen somnade jag till funderingar som vad fan en domän egentligen är... Haha, somnade ganska snabbt och det var ju inte så konstigt  ;-) O när jag ändå berättar om att jag är snurrig i huvudet så kommer jag osökt in på det jag har ovanpå huvudet. Just det - håret! Efter jobbet var jag iväg och klippte mig och bättrade på slingorna. Ingen större skillnad, bara lite kortare och lite ljusare. Till hösten, efter älgjakten så ska jag bli mörkare igen har jag bestämt mig för. Länge sen jag var mörk men onödigt att börja färga nu på sommaren då det ändå bleks så snabbt. Dessutom så får jag ett vansinnigt jättebehov att fixa ordning mig på alla sätt som tänkas kan efter en veckas älgjakt i skitiga jaktkläder.  Just då kommer det att passa mig alldeles ypperligt att göra ett återbesök till frisör Carin!


Ingen större skillnad som sagt.


Inga kommentarer: