onsdag 27 april 2011

Tidsuppfattning!

Visst är det väl jäkligt konstigt att tiden går så vansinnigt fort när man har semester och så otroligt sakta när man jobbar och väntar på semestern? Jag kan för mitt liv inte förstå att mina efterlängtade fem långa veckor av ledighet snart är slut, snyft... Skulle kunna göra nästan vad som helst för att få fem veckor till nu på direkten!
Men... Om jag nu ska sluta beklaga mig över det så finns det ju en ljusglimt med att komma tillbaks också. Har ju fått nytt jobb med helt andra arbetsuppgifter vilket är jättespännande! Lite läskigt är det också för mitt jobb idag kan jag ju, nu blir det är mycket nytt att lära sig ;-) Är ett vikariat fram till årsskiftet 2011/2012 och det är på en grupp som vi på Helpdesk jobbar ganska tätt med och det känns bra. Vill inte komma för långt bort från mina kompisar på Helpdesk ;-)

5 dagar kvar...

3 kommentarer:

Ullis sa...

Det kommer att bli kanonbra på DC... Kul att testa nåt nytt :)
Jag fattar inte heller att det snart gått 5 veckor... Fasiken - livet rusar ju ifrån oss :(

Kattis sa...

Helt overkligt, Jocke å jag snackade om det på lunchen idag. Fasen, har Ingelas 5 veckor redan snart tagit slut. Å inte lär du komma undan oss i fortsättningen heller, är ju nästan alltid fika på DC numera!

Ingela Rosenholm sa...

Hihi, vill ju INTE komma undan er heller ;-) Kram!!!