tisdag 26 april 2011

Jag & Ella

Haha, har roat mig lite med lite filmeri nu under denna gråa förmiddag vilket garanterat retar någon ;-) Kul är det i alla fall tycker jag och jag vet att det finns fler med mig. Lite utelämnande känns detta dock men jag bryr mig inte, klart den ska ut här!
Obs, läs detta innan ni tittar på filmen: "Jaa, jag är fullt medveten att jag gör massa fel och knasigheter! Det är ju det som är så himla bra med att bli filmad, att det blir så tydligt ;-) La alltså inte upp filmen för att ni ska beundra min "fantasriska" ridning, utan enbart för att det är lite roligt ;-) "

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ridhitler vara lite nöjd..;)

Kattis sa...

Heja heja, det är bara att kämpa på! Kan sakna ridningen ibland men uj vad jag känner att jag har glömt mycket!

Ingela Rosenholm sa...

Det är såååå sjukt roligt!!!

Josefine L. sa...

Ni är superduktiga! :)

Ingela Rosenholm sa...

Josefine L.: Tack så jättemycket!!