onsdag 28 december 2011

Slutsuckat!!!

Nu ska jag sluta sucka över vädret för det är ändå inget jag kan göra åt eländet ;-) Kan i alla fall konstatera att vi har haft en jättemysig jul och att det faktiskt känns helt ok att jobba igen trots att jag gruvade mig så jag nästan inte kunde sova natten emot tisdagen. Smygstartade med lite friskvård igår och lite flex idag vilket känns alldeles lagom ;-) Vansinnigt tomt och lugnt är det på "bygget" vilket är skönt för då hinner man med alla de där "dåliga samvetena" som halkat efter i höst... Om jag ligger i lite och jobbar på i morgon så kanske, kanske jag kan ta en ledig dag på fredag, vore väldans skönt.

Måste börja kolla efter några kurser med killarna då både Tage, Folke och jag behöver det. Visst, det är mycket man kan göra själv men vi behöver vara med andra "okända" hundar också. Folke framförallt som tror att han är kung över alla hanhundar i hela världen eftersom killarna här hemma väldigt sällan säger ifrån åt honom. Tage behöver också få ha lite skoj för det var länge sedan vi var med på något bara han och jag. Lite Freestyle skulle vara kul så jag kontaktade vår instruktör som vi hade förra vintern för att kolla om det var något på gång ;-) Håller tummarna för att det blir något!!!!


Nu ska jag ta och värma mig en liten glögg och börja förbereda mat så det är klart när kärleken kommer hem ;-)


Inga kommentarer: