fredag 23 december 2011

Dan före dan...

... inleds med att hänga på låset på Birsta City samt Willys kl 8 på morgonen ;-) Lite smågrejer som ska fixas samt mathandling. Lika bra att få det överstökat så kan vi bara njuta av eftermiddagen. Tycker att just dagen innan julafton är den mysigaste trots allt ;-) Det tråkigaste jag ska göra idag är att åka och tanka... Vad som gör det så vansinnigt tråkigt är att jag måste för annars tar jag mig inte till Birsta. Och det är just det där "måstet" som jag ogillar skarpt, kan göra vilken skitsak som helst till världens tråkigaste. Just därför så ska man inte spara saker och ting till absolut sista sekund, eller i detta fall till sista droppen!

Tänkte skriva God Jul på er nu men det blir ju fel eftersom det faktiskt inte är jul ännu...
Det får istället bli: God Nästan Jul på er!!!!!

2 kommentarer:

Kattis sa...

En riktigt God Jul önskar familjen Åsman (även om vi är tidigt ute) :-)

Ingela Rosenholm sa...

Det samma till er ;-)