fredag 9 december 2011

Funderar...

... om jag ska krypa ner under täcket igen... Skulle vara så mysigt men då sover jag säkert för länge och blir skitstressad. Lika bra att låta bli!

Känner mig lite stressad också över att jag inte har en susning om vad jag ska ha på mig ikväll när vi ska på fest med jobbet. Kanske ska passa på att städa garderoben nu när det ändå inte går att vara ute. Garderobsstädning brukar ofta innebära att man hittar sånt där man har glömt bort att man hade ;-)

Eller så gör jag det lätt för mig och åker in och köper en sån här:


Haha, nää där går minsann gränsen! Som myskläder i hemmamiljö kanske men inte bland folk... Min morfar kunde aldrig förstå att arbetskläder plötsligt blivit modernt - och då var det jeans han syftade på. Vande sig vid det gjorde han aldrig, han tyckte verkligen att det var rena arbetskläder. Undra vad han skulle sagt om han sett dessa??

Inga kommentarer: