torsdag 22 december 2011

Ombyte förnöjer!

Eftersom färgerna utomhus har ändrats så måste ju även utseendet här förändras ;-) Tog emot lite för jag gillade verkligen löven och höstbilden på Folke men nu är det plötsligt vinter och då är det klart vi ska ha en vinterbild, denna gång med med båda snygg-grabbarna!

Har varit ledig idag och solen skiner för fullt! Finns en massa saker som ska göras här hemma, massa måsten som jag har väldigt svårt att komma igång med när det samtidigt finns andra mer skojsigare saker jag vill göra också. Tog i alla fall ett "vuxet" beslut att idag njuter vi av vädret så tar jag det där andra i morgon eftersom jag är ledig då också ;-) Började med lite träning med killarna här hemma och det gick riktigt bra med båda två. När vi var less på det åkte vi till Brännmyra och bara roade oss. Lite surt att jag inte hade bössan med mig för när vi kom dit satt det minst tio orrar alldeles bredvid där jag parkerade bilen. Kvar satt de också fastän jag slamrade i dörrar och höll på men när jag väl släppte ut Tage och Folke så lättade de. Haha, hade jag haft bössan med mig kan jag ge mig den på att de lättat direkt ;-)

Hittade harspår precis där jag sköt min första och hittills enda hare.



O så några bilder på killarna förstås ;-)

- Får vi springa nu?

- Jippiiiiiiiiiiii!!!!!

Full fart även på Tage....

... och på Folke (Dumbo)
som alltid ;-)



Men de kan sitta lungt och stilla också....

... även Folke ;-)

Nä, nu ska jag ta mig i kragen och göra nån nytta i alla fall tror jag... En kopp the och en smörgås först bara ;-)

Inga kommentarer: