måndag 19 december 2011

Nös en gång i morse och sen kom...

... huvudvärken. Började frysa efter en stund också och tror baskemig jag fick feber... Proppade i mig alvedon så det skulle gå över innan kvällen för då skulle jag och Folke på kurs men det ville inte släppa, såååå typiskt! Nu fryser jag inte längre och huvudvärken är bättre men det känns apsurt... Jaa, jag känner mig faktiskt lite småsur också på kuppen... Förra julaftonsnatten låg jag i magsjuka så den här julen tycker jag att jag kan få vara frisk. Jag vägrar helt enkelt att bli sjuk!


Lata var vi både jag och Magnus när vi kom hem så det blev pizza till middag och det var så gott! Åt och efter det la oss och skulle vila en stund men det var som tji det. Folke har inte varit så pipig som han har varit ikväll på väääldigt länge. Så fort jag kände att jag hamnade i den där dvalan, precis alldeles innan man håller på att somna, så var han och buffade, hoppade upp i sängen eller pep som bara den. Jaha, då var det bara att börja om från början och så tog det väl tio minuter till innan jag var i samma nästan-sova-status igen. När detta hade upprepat fem gånger lessnade jag och klev upp. Nästan så man kan misstänka att han visste om att vi egentligen skulle ha varit på kurs och blev frustrerad över att jag la mig på sängen istället ;-) Eller så tyckte han helt enkelt bara att vi var vansinnigt tråkiga och det har han ju rätt i för det har vi verkligen varit i kväll...

Men nu är det dags att lägga sig och sova på riktigt!

Sov gott på er ;-)

Inga kommentarer: