tisdag 17 april 2012

Tisdagsväder?

Verkar som tisdag = snödag.... Så har det i alla fall varit de två sista tisdagarna vilket är aptrist. Hoppas det försvinner snabbt som tusan för jag gillar verkligen att se själva backen utan ett vitt täcke ovanför. Skulle ha tränat med tjejjerna jag var iväg med förra tisdagen men idag lät vi bli...  Jaja, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder men idag kändes det lite för ruggigt! Kanske blir på torsdag istället om vädret är bättre ;-)

Gårdagens kurs känner jag mig inte vidare nöjd med då lilla hormonbomben uppenbarligen hellre springer och kissar på träd med dummysen i munnen än att lämna den till mig. GRRRRR, säger jag bara för sur blir jag! Måste ta tag i det där en gång för alla men det är inte så jäkla lätt då han är utom räckhåll när det händer. Måsta förhindra innan det händer eller till och med att det händer överhuvudtaget! En vecka på oss till nästa tillfälle och då ska vi fixa detta utan trams jag och Folke!

Ojoj, nu blir det mat och jag ska duka så vi har nåt att äta på...


Inga kommentarer: