torsdag 26 april 2012

Då var det klart...

... och inskickat för denna gång, deklarationen alltså ;-) Gick ju snabbt när väl Bank-ID med och säkerhetsprogrammet var installerat samt sladden till satans bankdosan var funnen. Irriterad...??? Jag???  Nää, inte nu men för ca 20 minuter sen var jag vansinnig. Har som sagt inget tålamod med sånt här och jag visste redan innan jag började att det skulle jäklas på något sätt. Det ska helt enkelt bara fungera direkt på första försöket! Skönt att det är klart i alla fall, puh!




Var på öppen träning igår och det gick riktigt bra. Var tvungen att kolla flera ggr vem jag egentligen hade i kopplet, om jag fått med mig nån annans hund... Han var väldigt lugn Folke och gjorde som jag sa direkt utan tjat vilket inte hör till vanligheten. Nästan så han kändes lite spak... Det kan ha varit för att de sköt på skjutbanan en bit därifrån men samtidigt så har ju inte han varit skottberörd tidigare. Eller så börjar det äntligen gå in i skallen på prinsen att det är precis så han ska uppföra sig när vi tränar... Jag håller tummarna för det sista att det inte var en tillfällighet!

Nu ska jag käka lite frukost och sen ska jag och Tage åka till Britt-Marie och Ludde på lite skoj!!!

Inga kommentarer: