torsdag 5 april 2012

Mycket har hunnits med...

... idag, till och med en liten tupplur tillsammans med kärleken och MysTage innan det var dags för middag. Hihi, busiga var vi när vi smög upp honom i sängen utan att de andra killarna märkte nåt ;-) Eller... Folke märkte det efter en stund och blev förstås tokavis men det kom han ingen vart med så efter en stund så gav han upp och la sig med Tello istället ;-)

Älskar lediga dagar! Om vi hade råd skulle jag utan att tveka gå ner till 80% och vara ledig alla onsdagar. Tror att om jag skulle vara ledig mån eller fre så skulle jag inte känna av den där extradagen lika tydligt så just onsdagar skulle passa mig bäst. Drömmar, drömmar men det måste man ju ha för annars blir det förbaskat tråkigt... Och just den här drömmen kommer så småningom visa sig vara en sanndröm, helt övertygad om det!

Apropå drömmar så har jag börjat drömma väldigt mycket underligt under senaste tiden, den ena drömmen är värre än den andra och jag minns dem oftast när jag vaknar. Lite för trött nu för att gå in mer på det men min teori är att det har med att jag slutat röka att göra. Hoppas det för jag sover inte riktigt bra pga dessa knäppdrömmar...



Inga kommentarer: