torsdag 12 april 2012

För få timmar...

... innehöll gårdagens dygn, kan aaaaldrig ha varit 24... Stannar hemma idag också så hinner jag klart det jag ska. När jag är klar med den här månaden ska jag lägga upp en helt annan strategi och få lite struktur inför april för det här blir ju alldeles hysteriskt, funkar inte. Jag vet precis hur jag vill ha det och det kommer bli både enklare och dessutom mycket bättre resultat ;-)  



Innan vi skulle äta middag igår tog jag med mig Folke ut på lägdan här hemma och skulle träna lite på de tips vi fick i tisdags men det gick ju åt skogen alldeles. Eller nää, inte alltihop men helt klart till största delen.... Natuligtvis är det jag som gör fel på nåt sätt men frågan är vad?? Grrr, vansinnigt frustrerad jag blir! Törs baske mig inte testa just de delarna nå mer nu på ett tag för jag får känslan att jag bara gör det sämre.

Kan vara så att det är jag som blir för ivrig, måste varva ner...

Nu jobb, hörs sen!
Over and out!


2 kommentarer:

Ullis sa...

Jag är ledsen om jag måste göra dig besviken, men jag tror du tappat bort en månad, för det är nog för sent att börja planera april nu. Det ÄR april ;)

Ingela Rosenholm sa...

Hihi, jag har koll på vilken månad vi befinner oss i nu ;-) Jag som är inne i uppföljningarnas värld där jag håller på med mars månad ;-) Förstår din förvirring!