lördag 28 april 2012

Oj..

... vad länge jag sov idag! Hade ställt klockan på halv åtta men kom inte upp förrän nio vilket faktiskt var riktigt skönt trots allt ;-)

Lite småsur för minneskortet till kameran är paj vilket innebär att jag är utan kamera, suck! Jag är ju som smått kameraberoende så jag vet inte riktigt hur jag ska klara det. Kanske måste bege mig till Birsta och fixa nytt kort men jag vet inte om jag orkar.... Väldigt velig och trögstartad idag känner jag.

I morgon blir det skoj i alla fall för då ska vi till Indal och skjuta, öva inför kommande jaktstig som startar redan nästa helg - längtar. Lär ju visa sig att jag skjuter som en kratta men då ska det bli ordning på det. Lovar att man hinner lägga sig till med en hel del olater både när det gäller hagel och kula (vilket jag surt har fått erfara) när man skjuter för lite. I morgon blir det främst hagel men min bästaste 6,5:a ska också med :-)

Inga kommentarer: