söndag 22 april 2012

Morgonstund...

... har guld i mun sägs det men det kanske finns gränser. Kärleken åkte iväg halv fem för att jaga kråka och jag min knasboll klev upp samtidigt och drack lite kaffe och sen kom jag inte i säng något mer. Äh, jag tycker ju faktiskt det är mysigt på mornarna och dessutom har jag hunnit se massor just för att jag inte la mig under täcket igen. Två rådjur och en älg har nämligen varit på besök ;-) Lite lur på att det fanns två älgar till där i kulisserna för de brukar vara tre stycken som strosar omkring här hemma. Nåt kort blev det inte då det var på tok för disigt ute...

Nu då? Mer kaffe på gång, jag vill ha en ny mobil och så lyssnar jag på musik lite tyst så jag inte väcker resten av familjen ;-)

Min favvo just nu!


4 kommentarer:

Kattis sa...

Ha ha ha va festligt, jag gillar också den låten och Micke avskyr den! Är det en tjejlåt månne???
Vad vill du ha för mobil då? Kul med alla djuren. Coffy väckte oss 05.30 :-)

Ingela Rosenholm sa...

Hihi, det kanske är det ;-) Våra killar brukar också väcka oss kring den tiden men bara de har varit ute så somnar de om igen. Jag vill ha en Samsung Galaxy Note, helt besatt och vill ha den nuuuuuu!!!!!

Kattis sa...

Nu blir jag nyfiken och undrar vad det är för speciellt just med den mobilen. Funkar det med Iphone??!! Fast det där med att bli besatt det känner jag ju till!

Ingela Rosenholm sa...

Iphonen har jag inte ens försökt lära mig... Det är min privata mobil jag vill byta ut. Skitless på ericsson som bara krånglar konstant. är dessutom less på min lilla plutt med pytteliten skärm... Samsung har jag aldrig haft men har sett andra som har och jag gillar den. Just den som jag vill ha har stor skärm, man kan använda penna vliket jag gillar och så har den massa skojjiga finesser vilket också är kul ;-)