torsdag 1 mars 2012

Försöker skaka liv...

... i gammkroppen som inte har fattat att det är morgon nu och att det är dags att rycka upp sig! Fixa lite frukost och göra lite nytta så kan jag sen njuta av det fina vädret som ska vara på ingående. Men först byta plåster för nu känns det att det jag har på tappat verkan, märks väldigt tydligt!!!! Sprayen använde jag bara tre gånger igår och det är bra. Försöker att inte använda den förrän det är absolut nödvändigt... Stod förresten och pratade med en tjej igår kväll som rökte. Men åååååååh, va gott det luktade! Har alltid tyckt att det luktar gott när någon röker utomhus. Sen luktar det apa när personen ifråga kommer in, värsta surfimplukten. Även om det nu luktade så där sjukt gott så tänkte jag aldrig tanken på att jag ville ha en jag också och DET är jag riktigt stolt över mig själv för ;-)

Men om jag ska vara riktigt ärlig så är det förbannat tråkigt att vara ickerökare... Jajajaja, jag vet att det är "giftet" som pratar nu men så känns det. Hoppas, hoppas att den känslan går över snabbt som tusan för det är just det som jag har svårast att hantera.

Blir en väldigt massa slutarökabloggande här nu men det får ni nog stå ut med ett tag till eftersom det är det enda som kretsar runt i min lilla hjärna just nu  ;-)

Tre rökfria dygn!!!!

2 kommentarer:

Kattis sa...

I Norrhassel lyser finvädret med sin frånvaro. Hundarna och jag har varit vakna och upp sen 05.45. Då regnade det ute :-( Ja ja, det töar för fullt i alla fall.

Ullis sa...

BRA JOBBAT!!!!! Om du ska vara hemma i helgen, kanske jag kommer på en kopp kaffe :)