onsdag 21 mars 2012

Kämpigt!

Idag har det varit en riktigt skitjobbig dag ur "sluta-röka-synpunkt". Jag har varit vansinnigt irriterad på det mesta på jobbet vilket inte är ok och jag hoppas verkligen på en bättre dag i morgon. Inte har jag fått saker och ting gjorda heller som jag planerat eftersom all min energi går åt till mitt lilla känslouppror :-( Jag får väl bita ihop och lägga på ett kol i morgon bitti istället...

Skönt var det att skingra tankarna senare på kvällen med lite öppen träning i Härnösand tillsammans med Folke och elva anda hundar. Gick riktigt bra förutom inkallningen som verkligen aldrig brukar vara nåt problem i normala fall... Den här gången sprang han och töntpissade på husväggen i stället för att komma till mig, grrr! Men... Jag kan nog ta åt mig en del av skulden till det då vi hade bråttom som tusan eftersom vi var sena och jag slarvade med rastningen innan vi satte igång. Lite bättre förutsättningar skulle jag ha gett honom... Jaja, kul var i alla fall och det gick bra i det stora hela så vi är nöjda som sjutton både jag och Folke ;-) Nu lite Top Modell Sverige och sen sova!!!

Inga kommentarer: