lördag 3 mars 2012

Eftersom jag lagt upp...

... en liten "så-länge-har-jag-varit-rökfri-klocka" längst upp i bloggen så behöver jag inte älta det så mycket. Ni ser hur otroooligt duktig jag är och så länge klockan ligger kvar så sköter jag mig ;-)

Dagen har tillbringats utomhus förstås i alldeles strålande väder! En sväng runt Sidsjön med ena hunden och ett varv runt byn med den andra. Skötte sig bra gjorde de båda två men det är lite otäckt att gå nu då det är så sjukt halt på alla småvägar. Man får som sicksacka sig mellan kanterna där det går att gå... Jag lyckades naturligtvis göra en vurpa men det var här hemma på gården! Gick bra, inget trasigt ;-)
Tog fram en pipleksak till grabbarna som har legat undanstoppad sen nån gång i höstas och den var sååå kul!!!

MonsterFolke

MonsterTage

Kompisarna ;-)



Nojd liten Tage ;-)
Nu en liten wirre, alldeles strax en dusch och sen fixa potatisgratäng och steka död älg (host, host - vem kan ha skjutit den). Ha en mysig lördag kväll för det ska jag ha!!!

Inga kommentarer: