lördag 10 mars 2012

Sooooool...

....i hjärtat, sol i sinnet, sol ute och sol.... Eeh... Inne??? Nääää, så var det väl ändå inte... Hmm, varför ens försöka...? Tittar jag ut genom fönstret så lyser solen och det är det viktiga ;-) Nu måste jag bara fundera hur jag ska klä mig när jag ska iväg... Har en väldig förmåga att alltid klä mig för varmt. Sist vi var på prommis runt Sidsjön så höll jag på att försmäkta redan efter fem minuter och då insåg jag att jag hade exakt samma kläder då när det var -3 som när det är typ -25. Var bara till att knäppa upp det som gick att knäppa upp ;-)

Apropå kläder... Nu när jag är "rökfri" så innebär det ju att jag kommer få bättre hy, kommer lukta godare osv. Har nämligen fått ett jätteshoppingkläderochluktagottbehov. Vill ha nytt nytt nytt till mitt nya fräscha och friskare lilla jag :-) Vill att när jag möter folk så ska dom tänka "- Hmm, undra vad den där pinglan hade på sig som luktade såååå vansinnigt gott!!!" Så kan de få lägga till "- Snygg var hon också!" men det är bara en bonus ;-)

Nu är det dags att sluta svamla, trycka i mig mina tre äggmackor, klä på mig så där lagomt mycket kläder och sen bege mig ut med grabbarna ;-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lukta gott kan du få peka på i min taxfree katalog !!
håller dessutom din vinst som gisslan i utbyte mot mina kläder !! ;)

Ingela Rosenholm sa...

Haha, och pajformen som jag stoppade i i påsen i morse för att jag skulle komma bort med dem ;-)