lördag 17 mars 2012

Ta´re lugnt - ta en Toy!

Så får jag säga till mig själv varje gång den där kaxiga lilla nikotinbitchen försöker komma fram och reta min omgivning till vansinne. Har nämligen inte använt sprayen en endaste gång sen i förrgår och visst känns det i kroppen och i skallen. Men.. Det kommer ju att gå bra detta också! Även om det känns jobbigt nu så har jag fortfarande inte ens tänkt tanken att det skulle vara gott med en cigg för jag vill verkligen inte ha nå´n och jag tänker inte heller ta nån. Jag får helt enkelt må som skit ett tag för att det sen ska bli bättre ! Och ni får helt enkelt stå ut med mig även när jag förvandlas till den där bjäbbiga apjobbiga surbitchen. Kan trösta er med att det snabbt går över ;-)

Riktigt fint vårväder ser det ut att bli även idag, såååå härligt! Vi får se vad vi hittar på idag ;-)

Finaste Norma njuter också av våren ;-)

Inga kommentarer: