fredag 2 mars 2012

Har jag varit så upptagen...

... av mina cigaretter och mitt rökande att jag missat allt som händer omkring mig?

Mamma har varit borta en vecka på kanarieöarna trodde jag och så får jag se detta!


Men hallåååååå, jag trodde han var död!

O inte nog med det... Jag kollade igenom våra bröllopskort och jag visste att svärfar hade en storbystad date med sig men att det var självaste...


... Dolly Parton hade jag inte en aning om!!!!

Så svägerskans föredetta långhåriga pojkvän då som jag aldrig kom ihåg va han hette.. Conny, Jonny, eller nåt vad det nu var? Obetydlig och la det aldrig på minnet...


- Hick!!!!!!!

Men värst av allt är att min lilla dotter har varit ute och datat men va han hette, bodde osv det la jag aldrig på minnet. Hon frågade mig vad hon skulle ha på sig så självklart tipsade jag henne lite ;-)


Fiiiin klänning gumman men tomteluva på date med självaste prinsen...? Fanny, du behöver inte alltid göra som mamma säger!!!!

Suck, många uppenbarelser på en o samma dag för en stackars medelåldes influensadrabbad "4-dagars-ickerökare".

Helt matt av både ena och andra anledningen och samyidigt fruktansvärt rastlös!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja du gumman vad du har missat ;)
Men skit kul har du nu iaf !