lördag 10 mars 2012

En lycklig Tage...

... som har varit med mig hela dagen och en väldigt olycklig Folke som har fått stå åt sidan. Var egentligen meningen att vi skulle ta en prommis här hemma när vi kom hem men då började det ju regna. Jajaja, det finns inget dåligt väder - baaaaaaaara dåliga kläder men regnet gjorde i vilket fall att jag tappade lusten. Han får sitt i morgon i stället då vi ska träffa och träna med Anders och Thea.

Jag var förresten till mamma och Charlie en snabbis och hämtade kameran jag glömde igår... Alltså.. Han är så söt lillplutten så man kan nästan äta upp honom ;-)


- Hej, det är jag som är Charlie...


... och jag kan smyga som en tiger...

.... hoppa och skutta!!!

- Jag har hört de nya människorna säga att jag är söt ;-) 

- O det är klart jag är!!!!!!!!!!

Nu blir det snart tacos här hemma tillsammans med kärleken och sonen med pojkvän. Fanny jobbar och ska sova hos mormor i natt. Avnjuter just nu ett glas rött tillsammans med nya Marabou Black för första gången och det var nog tur jag köpte två för det var ta mig tusan det godaste vi ätit på länge!!!


1 kommentar:

Kattis sa...

Måste ju erkänna att han är bra söt fast jag inte gillar cavalier. Puss-fläck på huvudet har han också :-)