torsdag 8 mars 2012

Hej hopp...

... va den här veckan gick snabbt!!! Har inte alls hunnit med allt som jag tänkt med så det är en himlans tur att det kommer en till vecka nästa vecka ;-)

Orken börjar sakta men säkert smyga sig tillbaks, jag är gladare, röksuget mindre, ljusare ute, snart fredag osv osv! Haha, va äckligt klämkäckt men jag var helt enkelt tvungen att få en liten dos av det också efter allt gnäll sista veckorna... Just nu längtar jag till Söndag då jag och Folke ska träna med Anders och Thea vilket var jättelänge sedan. Ska bli kul att berätta och visa för Anders vad vi pysslat med på sista tiden. Tänkte ta med mig båda grabbarna den här gången ;-)

Ikväll var det dags igen att titta på en liten pluttisvalp som var bland det sötaste jag sett. Det är som sagt inte vi som ska ha en till, det är lilla mammsen som ska bli med hund ;-) Efter en hel del sökande så har hon hittat rasen hon vill ha och bestämde sig för en liten kille direkt! Lillen ska till vettis i morgon och sen på kvällen hämtar vi hem honom, sååå spännande. Vilken ras blev det då? Jo, en Cavalier King Charles Spaniel! Helt perfekt till mamma, kommer bli tokbra ;-)

Det är inte mammas valp på bilden men den har samma
färger, lite annan teckning bara. Söt som tusan!!!

Inga kommentarer: