torsdag 23 februari 2012

Ett jäkla rännande...

... på sotare tycker jag! Känns som vi bara hinner betala räkningen så kommer det ett brev att det är dags igen... O denna gång är det dessutom dubbelt upp, sotning i morgon o så nån form av besiktning på måndag. Himla smidigt det hade varit om de hade kunnat komma samtidigt men det är tydligen inte ens samma människa som utför eländet.  Hur som helst så är det inte mycket att göra åt så det är lika bra att sluta gnälla - Se glad ut och betala bara ;-)  
Hittade förresten en kul grej jag länge tänkt köpa och nu äntligen till bra pris - ska inhandlas i morgon! Kan hända att det finns några fler omkring oss som också tycker den är lite skoj, men mer om det i morgon ;-) Från det ena till det andra så kom på att det var väldigt länge sen jag hade klänning eller kjol på mig, har ju alltid jeans nu för tiden. Kanske en grön klänning... Mm, så får det bli! Ska plocka fram den redan nu annars åker jeansen på i morgon bitti ändå bara av ren gammal vana ;-) Om jag nu har några hela strumpbyxor förstås...

1 kommentar:

Unknown sa...

Nu vart man lite nyfiken dårå !!!