torsdag 9 februari 2012

Att jag är sjuk...

... och tycker synd om mig själv tror jag redan gått fram så det tänker jag inte älta mer...

Bara solen tittar fram så ska jag ge mig iväg ut en stund tillsammans med killarna och testa min energi så jag vet att jag håller ihop på jobbet i morgon. Och sol - de har de lovat idag så jag väntar tålmodigt!

Skulle ju se det åttonde avsnittet på Bron igår men det slutade att vi såg alla tre sista avsnitten för det blev så vansinnigt spännande. För er som inte såg serien när den gick på tv så rekomenderar jag den starkt - apbra!


Och när jag liks håller på att rekommenderar så kör vi en film också. Såg Huvudjägarna (Hodejegerne) i helgen, en norsk film. Hade inte några höga förväntningar men jäklars så bra den var. Bästa film jag sett på länge, vansinnigt spännande hela filmen rakt igenom!

Inga kommentarer: