fredag 3 februari 2012

Bara +16 grader...

...inomhus och -21 utomhus, jag vet inte vilket av dem jag tycker är värst. Eldar just nu för brinnande livet så snart är det varmt gosigt här inne och det är ju bra så kan jag helt och fullt fokusera på att gnälla om utomhustemperaturen i stället utan distration ;-)

Slutade lite tidigare idag så jag hann åka till grannbyn och gå igenom lilla svägerskans garderob eftersom jag som vanligt inte har nåt hemma som duger och till nån klädaffär har jag inte hunnit under denna något hysteriska vecka... Varför då fina kläder just precis nu? Joho, för vi ska minsann på party på självaste Aveny ikväll och det var länge sen, ska bli riktigt skoj!

Klockan går och det börjar bli lite bråttom så hur kan jag sitta här framför datorn och lata mig kan man ju fundera på...  Jag kan helt enkelt inte åstakomma så himlans mycket just nu... Måste sitta hyfsat still i 35 minuter, 15 minuter kvar nu ser jag när jag tittar på klockan... Tänkte passa på att mysa med killarna lite när jag liks inte kan göra nåt men de vill inte vara med mig, verkar som de tycker att jag luktar illa... Märkligt!

Så, nu ska jag gå igenom påse från svägerska samt min egen garderob och försöka bestämma mig vad tanten ska ha för kläder ikväll ;-)


Inga kommentarer: