tisdag 22 maj 2012

Mot saltgruvan...

... men först lite mammografi kl 07:30 vilket antagligen betyder att jag inte har nån parkering på jobbet när jag kommer dit eftersom det är knökfullt strax efter åtta. Har hört av "de som vet" att undersökningen går snabbt så jag håller tummarna för det ;-)

Igår jobbade jag hemifrån hela dagen, fick massor gjort. Grabbarna fick vara inne med mig till 12 men sen gick jag ut med dem i hundgården eftersom det var så fint väder ute. Gillades inte av Tage som hävdar att är matte hemma då ska vi vara tillsammans ;-)



Han visar sitt missnöje tydligt genom att ligga precis innanför hundgårdsdörren men huvudet på tröskeln ;-)

På kvällen var det dags för måndagsträningen med Mia i Härnösand och Folke var så jäkla duktig! En otrolig skillnad mot förra måndagen då allt bara gick på tok! Enda gången det strulade var för att jag missuppfattade och var otydlig - mitt fel alltså. Känns som det finns hopp igen ;-)

Inga kommentarer: