onsdag 2 maj 2012

Handhavandefel!

Pga handhavande fel så är typ hälften av mina bilder på bloggen borta vilket är vansinnigt frustrerande. Vad som är ännu mer frustrerande är att det inte verkar finnas backup att ta, märkligt tycker jag eftersom det är ett webbalbum. Hur som helst så finns det ändå ingen support att få förutom nåt forum som jag inte ids ställa frågan på eftersom jag garanterat inte kommer förstå svaren om jag får några... Tur är dock att de flesta bilderna är från 2011 men trist ändå... Jag har dom ju iofs på datorn men jag minns inte vilka kort som låg på just bloggen.

Nyss hemkommen från Härnösand och öppen träning, fick sällskap av Fanny som tog Tage ikväll - jätteskoj!! Gick bra för båda killarna förutom lite pip från Folke. Trötta grabbar som redan krypit till kojs och sover som två små prinsar ;-) Tror jag ska göra detsamma men då mer som en prinsessa förstås!

Sov gott!!


Inga kommentarer: