lördag 19 maj 2012

Jaktstig hela dagen!

Vi var på plats i Indal redan strax innan åtta i morse eftersom vi skulle jobba på varsin station under dagen. Kul och jättetrevligt var det, till och med vädret höll sig så där alldeles perfekt. Trea blev jag på jaktstigen men det var egentligen ingen bedrift alls då jag sköt dåligt. I morgon är det stig i Viksjö och sen är det bara tre stycken kvar i år varav jag missar två av dem vilket är lite trist. Tack och lov missar jag inte stigen i Härnösand som är den sista och enligt mig även den bästa ;-)

Bilden är inte från dagens stig ;-)

Kärleken är ute och fiskar och jag gäspar så käkarna håller på att hoppa ur led. Tror jag ska borsta tänderna, bädda ner mig under täcket och läsa lite i tidningen som damp ner i brevlådan igår. Finns en liten risk att jag hinner somna innan storfiskaren kommer hem ;-)

Inga kommentarer: