lördag 12 maj 2012

Idag...

... kändes det nästan som det fanns risk att blåsa bort som det tog i emellanåt. Men det var ok ändå för solen sken och i det var som huvudsaken. Provade på lite dirigeringar med Folke och där har vi massor att göra, svårt som tusan tycker jag! Och om jag tycker det är svårt så är det inte konstigt att Folke blir tokförvirrad och funderar vad sjutton det är jag är ute efter. Efter en stund lossnade det lite för mig och då även för Folke, jag tror jag vi är lite på rätt spår i alla fall. Gav mig när det började funka och det kändes bra, vi låter det sjunka in och så fortsätter lite till i morgon. Härligt var det uppe på Rismon där vi höll till tyckte både jag och grabbarna.

Folke

Tage

Mysgrabbarna
Efter middagen tog vi en prommis och det var första gången jag fixade hela varvet med båda grabbarna utan kaos. De drar lite för mycket emellanåt men nu går de ju i alla fall bredvid varandra utan trams, såååå skönt och glad blir jag!


Så när vi kom hem fick vi finfrämmande av Johan, Erika och deras lilla 9-veckors Breton-kille "Gibbs". Så söt och superspännande tyckte både vi och Tage. Folke fick gå in direkt för han tyckte att han var lite väl spännande...


Avslutar detta inlägg med en bild till... Vår stiliga stora jägare tillsammans med vackraste lilla Norma. Hur söta kan man vara då ;-)


1 kommentar:

Kattis sa...

Oj oj vad gulligt det ser ut när Norma ligger hos Tello, minns ju när Hasse låg sådär hos Vicki. Kul att du kunde gå med bägge killarna tillsammans, du ser riktigt proffsig ut!