lördag 5 november 2011

Lek och lär!!!

En hunddag har jag haft idag  tillsammans med bästaste killarna. Massa bus och tokspring varvat med lika mycket träning och ordning och reda. Idag blev det störningsträning... Visst, de känner varandra men det gör definitivt inte saken lättare - snarare tvärtom. De är ju vana att busa tillsammans så att  fokusera och koncentrera sig på vad jag säger och vad jag vill att de ska göra medan bästa polaren springer runt omkring och leker är inte helt enkelt. Men... Det gick tokbra och både jag och grabbarna är nöjda. Avslutade dagen med belöningen ett dopp i det blå, troligen årets sista ;-)


 - Kolla matte vad jag hittade!

- Baaaaara min!!!

- Den här tar jag hem!!!!

-Hmm, nu har jag nog tappat bort den....

Nä, det är ingen bäver... Det är Folke!

Vackraste, stiligaste....

..... och mysigaste Tage!

- Du är bara ung och dum som hämtar grejer som andra kastar i det här kalla vattnet!

1 kommentar:

Kattis sa...

Jätte fina bilder :-)