fredag 11 november 2011

17 grader...

... bara var det inomhus när jag kom hem för bara en liten stund sen. Burr, kallt men ändå mysigt som sjutton när man hör elden börjar spraka i spisen och känner hur värmen börjar komma smygande. Sen då...? Jo, snabbt av med jobbkläderna, med myskläderna, mys med vovvsingarna som var så glada när jag kom hem så jag trodde nästan de skulle äta upp mig alla tre innan jag äntligen satte mig på golvet med dem ;-) Efter allt mys så förberedde jag lite mat så det går snabbt att göra klart när kärleken kommer hem som har oturen att ha jour ikväll. När det var klart så tog jag och hällde upp ett glas vin, startade datorn och nu bara slappar. Puh, det är verkligen fredag idag!!! Sååå skönt och som jag ska njuta av denna helg för det kan jag lova att jag är värd efter den här veckan. Roligt är det när det är mycket att göra om dagarna men jag förnekar inte att det är väääääldigt skönt när fredag eftermiddag kommer och det är dags att gå hem!

Tror det här blir en sån där "i-helgen-gör-vi-bara-det-vi-tycker-är-roligt-och-har-lust-med-helg" och såna helger är ju alltid mysiga ;-)

Inga kommentarer: