söndag 13 november 2011

Halv åtta...

... i morse var vi i skogen för att jaga hare jag, Magnus, Johan, Grabbarna Bus och så Tello förstås som faktiskt är huvudpersonen ;-) Strax innan nio (precis när elden tagit sig) började Tello skälla och bara en liten stund efter så sa det PANG och husse hade skjutit en hare, grattis älskling!!! Stor, vit och tjusig som sjutton var den men jag glömde knäppa kort... Eftersom det gick så snabbt alltesammans så lät vi Tello fortsätta i hopp om att han skulle hitta en hare till. Magnus och Johan är fortfarande kvar men själv så var jag och killarna tvugna att avvika då vi har avslutning på valpkursen idag och det vill vi ju inte missa.


- Glöm det lillen för den här är min!

- Vi kan väl ha den tillsammans?

- OK!!!!

Full fart från början till slut...

... och då blir man varm och börjar ånga ;-)

Lugn och ro här hemma nu för Tage och Folke har slocknat båda två. Bra det för Folke behöver vila lite innan det är dags att åka iväg igen. Så här sitter jag nu och myser med en sån här liten rackare. Nu börjar de bli så söta så det är attans så svårt att låta bli dem ;-)


Söt som socker!!!!!

Inga kommentarer: