torsdag 20 oktober 2011

Jag är gravid!!!!!

Hahahahahaha, skojar bara förstod ni ju!!! Hade helt enkelt inget skoj alls att skriva men det är ju alltid kul att skrämmas lite ;-)

Skitless är jag på den här förkylningen som aldrig någonsin kommer ge sig känns det som just nu. Riktigt kraschad var jag väl egentligen bara drygt ett dygn typ men det släpper ju aldrig! Fortfarande helt slut och det känns som jag håller på att kollapsa av minsta kroppsliga lilla ansträngning. Vansinnigt irriterande när knoppen vill göra massa kul men kroppen helt enkelt inte orkar, surt... Ska ta det lugnt i morgon också men sen får det vara nog! Tänkte börja smyga igång den snart 40-åriga gamla rishögen lite försiktigt på lördag så är jag nog snart på banan igen ;-)

Nu dags för lite gokaffe men avslutar med en Nemi som inte verkar skoja...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tror inte ett skit på ditt skräms... Piluttan dig va!

Ingela Rosenholm sa...

Hihi, anade det ;-)