lördag 22 oktober 2011

Hej och hå!

Jag försöker vakna till här men det är svårt idag verkar det som... Själva uppvaknandet är ju alltid en mardröm men efter typ tio minuter så brukar jag ha piggnat till. Just nu så längtar jag bara tills det blir kväll så jag får gå och lägga mig igen, inte bra! Folke och jag ska vara i Töva om två timmar så jag har liksom inget val. Kanske friskluften gör susen, hoppas det.

Valpkurs i Töva är alltså det som står först på schemat idag. Gick inge bra sist så jag känner mig lite lätt omotiverad vilket inte heller är bra för det smittar av sig på lillkillen. Att det inte gick bra sist berodde självklart inte på Folke, det berodde på att jag retade upp mig på helt andra saker som varken jag eller Folke just då kunde påverka. Idag ska jag inte låta det hända, kanske måste säga ifrån. Frågan är bara hur jag ska säga ifrån...

Inga kommentarer: