lördag 1 oktober 2011

Folkes grej...

... här hemma har blivit att städa undan efter både sig själv och storkillarna när de har ätit klart. Hihi, han tycker det är roligt och han ser så vansinnigt mallig ut när han kommer släpandes på matskålarna. Denna gång blev det lite fumligt dock för det var baskemig inte helt lätt att både filma och ta emot skålarna samtidigt ;-) Dessutom satt det två killar till kloss i kloss med mig och ville vara med på film....



Nä, nu har jag annat att göra än att sitta här och slappa.... Mooooot Birsta och sen till svägerska och svåger på svåger-kalas och käka världens godaste smörgåstårta! Att den är världens godaste vet jag säkert för jag vet vem som gjort den och jag har ätit dem förut ;-) Ja, inte samma alltså... Äh, gott som sjutton ska det bli i alla fall ;-)