onsdag 14 september 2011

Varför?

  • Varför har mina skor som jag hade i våras gått sönder alldeles av sig själv under sommaren? Eller var det så att de var trasiga redan när jag gick över till sommarskor och ändå lät dem stå kvar ute på bron....? Hmm, ingen aning men det innebär vilket som att jag måste köpa nya skor för jag har hört sägas att "sandalsäsongen" är slut :-(
  • Varför är jag konstant hungrig? Gravid?? Nähäää, skulle det vara så - då blir jag utställd på cirkus har jag hört.
  • Varför går jag upp i vikt helt plötsligt när det gick så bra åt andra hållet i sommar? Eller kan det ha med ovanstående punkt att göra...? 
  • Varför finns det inga kurser för hundar mellan 7-9 månader? Valpkurser är för småttingar 4-7 månader och alla andra från 9 månader och uppåt? Eeeeh, ska de vila i de två månaderna då eller? Aktivering är ju inga problem på egen hand men jag är jätte-kurs-sugen och Folke skulle verkligen behöva det också.
  • Varför räcker inte 24 timmar om dygnet till alltman vill göra?
  • Varför kommer mörkret tidigare och tidigare om kvällarna med sån ryslig hastighet?
  • Och sist men definitivt inte minst - Varför gör min blogg massa konstiga länkar till reklam av vissa ord jag skrivit? Förstår inte och det är olika ord varje gång, hittar ingen logik.... I bland blir det länkar direkt när jag publicerat och ibland dyker de upp dagen efter, tex gårdagens inlägg. Frustrerande!
Har fler på lager men jag ger mig nu ;-) Lämnar över till Nemi istället som garanterat också har ett litet "Varför" som snurrar runt i skallen ;-)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Men ta o kamma dig nu !! Lycka är ju när man får köpa nya skor!!!!!!!!!!!

Ingela Rosenholm sa...

Näääää, nästan lika tråkigt som att handla mat...

Unknown sa...

Nää du har bara inte fattat.. Hur kul det är! Skor gör ju outfiten komplett! Viktiga saker det där!