söndag 18 september 2011

Buse!

Letade lillkissen hela förmiddagen, spårlöst borta! Nästan så jag blev orolig att hon krypit in i tvättmaskinen innan jag startade den... Så plötsligt ser jag att draperiet på Magnus garderob rör sig mystiskt av sig själv, hmmm... Kollade bakom draperiet och där hittade jag:

Mysigt bland husses tröjor ;-)
Attans nyfiken är hon också! Jag höll på att baka bullar och vad hon kämpade för att komma upp på bänken där bullarna låg. Hoppa så högt kan hon inte än men... Finns det något att klättra upp på som tex en kökshanduk så kanske det kan gå... Det var tydligen värt ett försök, snopet bara när handduken lossnade och åkte ner på golvet ;-)

- Vill upp till....

... bullarna!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Kattis sa...

Jösses vad söt kisse är! En riktig filur!

Ingela Rosenholm sa...

En riktig buse!