tisdag 6 september 2011

Äntligen!!!!!

Årets älgjakt började igår i morse kl 03:30 så här:




Kl 10:15 sa det PANG! Haha, jag har skjutit min första älg!!! Inte den största älgen jag sett, var en liten kviga... Men vad gör det - är såååå vansinnigt glad och nöjd ;-)



Kvällen avslutade jag och Magnus på Pizzeria Indiana i Sörberge med varsinn go-pizza. Gott var det, fick världens paltkoma så när vi väl kom hem tog det inte lång stund förrän vi sov båda två ;-)

I morse var det inte mysigt att sitta på pass eftersom det spöregnade - på tvärsan. Blev totalt genomblöt så nu var det skönt att få ta en paus hemma med lite mat. Kanske hinna vila en stund också innan det är dags att gå ut igen ;-)

2 kommentarer:

Kattis sa...

Åååå va kul, du har ju väntat länge på detta ögonblick. Grattis, väntar med spänning på att få höra hur det gick till!

Ullis sa...

GRATTIS!!! Fasiken va roligt!!!! Nu får du ta o bju hem oss på en middag tror jag ;)