lördag 14 juli 2012

Semester!!!!!

Äntligen har den kommit, mina fyra veckor av härlig semester. Extra härligt var det att vakna och se att solen skiner! Nu har jag bestämt mig att den här semestern ska INTE hänga på vädret men visst sjutton blir man glad när man ser den där stora gula lampan där uppe som värmer så otroligt härligt ;-)

Ove och Gerda har kommit in bra i vår "lilla flock" här hemma på Solvallen så idag tänkte jag att vi ska hitta på något, vad har jag inte bestämt ännu. En tripp till lilla Lisa (blev inte Moa som jag trodde först) blir det allt men under den stunden får gänget sitta kvar i bilen ;-) Namnet Lisa var det Axel som valde och det var ju jättegulligt. Han hade ett till förslag - "Maggan"... Haha, tur de inte fastnade för det för det är ju ett kattnamn ;-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha ja men eller hur!! Fast Lisa är ett gammalt hund namn med ;)Häls o gratta !