torsdag 19 juli 2012

Pirrigt!

Kom precis på att det är ju för tusan bara en vecka kvar till Fäviken och Apporteringsclinicen som vi ska vara med på. Det ska bli vansinnigt kul och så nyttigt men en otrevlig pirrkänsla uppenbarade sig plötsligt så här på morgonkvisten. Detta efter jag läst en mening som jag läst så många gånger tidigare helt utan problem. 

"Deltagare bör vara redo att få både ny kunskap och stor publik." 

Plötsligt kändes just det där sista tokläskigt! Glurp, jag som är så fumlig och klumpig lär väl snubbla över Folke, trassla in mig i mina egna skosnören och trilla i vattnet eller nåt sånt... Nåja, om jag gör det... Eller jag menar när jag gör det så får jag väl bjuda den där stoooora publiken på det då. Vi ska ha kul och lära oss massor jag och lillgrabben och vägrar oroa mig för massa trams som jag ändå inte kan göra något åt nu.

Men pirrigt är det allt, kan inte hjälpas det ;-)




Inga kommentarer: