tisdag 10 juli 2012

Nu har vi slappat till...

... ordentligt både jag och grabbarna, dags att köra igång igen. Vi var till Härnösand och Mia igår och tränade Folke och jag och det gick väl sådär. Lillkillen var laddad som tusan och tyckte att han hade bättre koll än mig vart det fanns dummysar att hämta. - Varför lyssna på matte när hon tänker skicka mig åt helt galna håll? Att få tillbaks honom när han var på väg åt fel håll var stört omöjligt... Vi har en del att göra ;-)

I morgon bitti ska jag lägga ett spår till Tage som vi ska gå på kvällen. Tänkte att jag lägger samma spår som sist som inte alls gick bra. Tror att problemet var att jag sist var och trampade runt massa alldeles runtomkring vilket förvirrade honom. Nu är det ju inte mig han ska spåra men även världens snyggaste Tage är ringrostig och behöver inte massa störningar...

I söndags var jag på Birsta och köpte nya sandaler och passade på att kolla på kläder också. Åååh, så mycket jag skulle vilja ha! Blev lite less bara på alla totalt värdelösa speglar inne i provhytterna bara som gör att man ser så förbaskat fet ut... För visst sjutton är det väl speglarna det beror på????


Nu tror jag den vidriga huvudvärken jag vaknade med i morse är på tillbakagång... Dags att bege sig till jobbet och avverka den näst, näst, näst sista dagen innan semestern ;-)

Inga kommentarer: