måndag 30 juli 2012

På benen förvisso...

... men inte mycket mer än så. Samlade kraft och tog en tur till Gångviken för att vattna lite blommor hos min semestrande lilla dotter vilket var bra så jag fick tvinga mig själv att komma ut. Efter det till farbror doktorn för att kolla mitt "lilla sår" på kinden. Hyfsat less att sova med massa plåster i ansiktet nu så mitt hopp var att de skulle säga att jag kan ta bort dem. Men icke... Kladdigt var det och slutade med en ny lapp på kinden samt en ask penicillin som hämtades på Apoteket.



Ser i alla fall ljuset för det känns betydligt mycket bättre idag än tidigare ;-)

Norma har nu gett upp sina försök att döda Tindras bebis så nu fungerar det bra att ha dem här på nedervåningen båda två. Går riktigt bra då de äntligen först och främst pysslar om sin egen lilla kille även om den andras förstås också är lite spännande ;-)

Tindra myser med sin 6 veckor gamla "Namnlös"

Norma med sin lilla 3-veckorskille...

... som också snart ska flytta ur sin bebislåda ;-)

Inga kommentarer: