lördag 21 januari 2012

S T O L T ! ! ! !

Mohahaha, va duktig han var supergrabben idag! Stolt som sjutton, framförallt över Folke men även också lite över mig själv. Så vansinnigt roligt när man ser att detta nötande, nötande och åter nötande faktiskt lönar sig. Så nu när vi nött, nött, och nött så har jag bilden fullständigt klar framför mig hur vi ska fortsätta arbeta tillsammans Folke och jag... Vi fortsätter helt enkelt med nötandet! Hihi, nu låtar jag som världens tråkigaste matte - självklart gör vi skojsiga saker också ;-)

Är ett tag sen vi träffade Andres och storasyster Thea nu så de var lite nyfikna på varandra igen båda  två, så undersökning av varann startade förstås omgående. Visade sig efter en stund dessutom att Thea visst börjat löpa och det gjorde henne förstås lite extra spännande ;-)

Hmm, det är inte lätt att fånga svarta hundar på bild, framförallt när det är mulet och halvskumt ute - frustrerande! Folke till vänster och storasyster Thea till höger på alla bilder utom den sista där det är tvärt om...

- Först luktar jag på dig...

... och sen får du lukta på mig ;-)

 - Ska vi leka nu istället?

- OK!!!

Stiiiiligt syskonpar ;-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Roligt att det funkar !
Ditt "nöt " - mohahahaha!!!!!!

Ingela Rosenholm sa...

Jaa, vansinnigt roligt ;-)