onsdag 4 januari 2012

Men grrrrrrrr...

..... mitt nät-tålamod är snart slut på riktigt!!!!! Kör fortfarande mobilt här hemma vilket ikväll har jäklats mer än någonsin, går så segt så jag tror jag blir alldeles galen!!! 17 dagar kvar tills Telia förhoppningsvis fixat tillbaks allt så det är normalt här hemma igen. Ja, jag veeeeet att det finns många som har det värre på både det ena och det andra sättet men det finns det ju alltid! Just nu så struntar jag faktiskt dessutom högaktningsfullt i det för nu vill jag bara att allt ska fungera som vanligt här hemma :-(

Såja, nu har jag fått vara en egoistisk liten skitkärring för en liten stund och fasiken va bra det kändes!

Nu dags för skatan att sova en stund för att i morgon avverka veckans sista fyra timmar på arbetet och sedan nöjd och glad bege mig hem och bara njuta av en extra lång och välförtjänt helg!

Kram och Gonatt på er ;-)

Inga kommentarer: