tisdag 3 januari 2012

Idag tog jag mig friheten...

... att jobba hemifrån, utan nät fortfarande men har massa jag ligger efter med som bara ska skrivas och till det behövs inget nät. Ringde Telia igen och kollade läget ang vår telefon om det kunde tänkas vara åtgärdat snart. Fick till svar att de kommer fixas inom 18 arbetsdagar, suck! Förstår att de har mycket att fixa efter Dagmar men less blir man ju :-(

Objektivet har inte heller kommit ännu men borde verkligen komma i eftermiddag då jag såg att det var i Ånge igår, håller tummarna. Hur i hela världen ska jag stå ut att vänta med att testa det ända tills på torsdag?? Kan ju inte prova innan då det är kolsvart ute när vi kommer hem från jobbet.

Igår var vi på "öppen träning" i Sörberge jag och Folke, jätteduktig var han. Sista stunden blev han lite ofokuserad och ville mest nosa men han var ju trött, lillkillen. Lätt att glömma att han faktiskt bara är elva månader ibland ;-)

Nä, nu jobba lite en stund igen och sen ska jag ta en paus och bege mig ut, ser ju ut att bli finväder idag!

Inga kommentarer: